První kroky návrhu
Když už máte na čem čmárat a nachystané rozhraní, můžete se pustit do samotného tvoření.
Jako první krok je samozřejmě si stáhnout podklady, které máme k dispozici k brigádě Amatérská návrhařina. Tyto dva podklady - pro muže a ženu budou sloužit jako jakýsi templát.


Než začnete tvořit, vytvořte si samostatnou vrstvu! NIKDY nemalujte přímo do templátu. Stačí nějaká chybka a už mažete nejen vaše pixely, ale i panence tělíčko. A hlavně potřebujete návrh uložit a poslat samostatný, nikoliv s tělíčkem. Každý další kus, který by vám mohl dělat paseku v tom prvním dávejte do vrstvy zvlášť, nikdy nevíte kdy se chcete vrátit a tlačítko zpět nevyřeší vše. Ideálně třeba závěrečné experimenty rozhodně dát do vrstvy zvlášť.

Obrys si vybarvíme stejnou barvou a ideálně zamkneme aby nás to nelákalo do této vrstvy šahat. Tyto pixely vám budou tvořit pevný podklad, žádná barva, mázanec, nebo průhledný pixel se nesmí za ni dostat. U volby barvy doporučuju zapnout bílé pozadí - ono to na tom tmavém šedém vypadá dobře a pak najednou na hradě na bílé nevidíte ze stínů nic.

Jednoduší tvar zvládnete namalovat sami, ale nebojte se si udělat nejprve náčrtek (samozřejmě do samostatné vrstvy) jestli si nejste tvarem celého návrhu jisti. Jak velký ten návrh bude je jen a jen na vás, nesmíte ale nikdy nějaký pixel těla vynechat. Možné to je jedině pokud je to součástí návrhu - vykrojené šaty, holý pupík,… Nicméně toto je zločin nejvyšší:


Je sice důležité používat vrstvy, nicméně nesmíme to s vrstvami přehánět. V jedné vrstvě máme podklad. V jedné vrstvě máme VŠECHNO stínování a v každé další máme všechny věci navíc. Pokud si rozdělíte stínování jednoho rukávu do vrstvy a límeček hned do druhé, může se vám stát, že nevíte který pixel už patří kam a nedaří se vám to plynule rozmazat. Dále si dávejte pozor na aplikaci alfa locku. Ten je vhodný pokud stínujete přímo na podkladu, popřípadě přebarvujete podklad. Alfa lock vám totiž zablokuje pixely a takovou vrstvu už nerozmažete.




Když budete střídmí v rozmazávání, máte vlastně hotovo. Světlejší tóny navíc mohou působit mokře, popřípadě kovově, což u trička nikdo nechce. Můžete přidat knoflíčky, kapsičku, rukávy, nějaké záhyby, řásnění látky v místě kdy je látky více, popřípadě nějakou texturu aby vaše tričko bylo zajímavější a byla větší šance, že si ho někdo koupí. Pokud chcete ale jen obyčejné tričko jen tak, máte hotovo.
(tady je přidána jemná textura - náhodné pixely na plochách)
